2 Nisan 2012 Pazartesi

BURGER STORY KENTPARK AVM

 Ankara'da hamburger konusunda iddialı olan çoğu yeri denedim ve Kentpark AVM’de hizmet veren Burger Story’ye uzun süredir gitmek istiyordum ve nihayet gidebildim.

 
Oldukça rahat ve nezih bir ortam. Menüde çok sayıda hamburger çeşidi var. Garsonlar ilgili ve son derece bilgili. Çeşit çok olunca karar vermek zor oluyor ama dediğim gibi garsonlar oldukça bilgili ve karar verme aşamasında tüm sorulara cevap veriyorlar.  Hamburger haricindede alternatifler bulunmakta ama adında bile "burger" ibaresi bulunan bir yerde burger harici bişey yemek bana pek mantıklı gelmiyor.
Benim tercihim BBQ arkadaşımın tercihi Klasik Burger oldu. Etlerin iyi pişmesini istedik ve yaklaşık 25 dakika sonra hamburgerlerimiz geldi. BBQ Burger’da Klasik Burger’dan farklı olarak barbekü sos, turşu ve soğan var ancak BBQ Burger’da barbekü sosun tadı hiç gelmiyor ben barbekü sos isteyerek kendim ilave ettim. Eti istediğimiz gibi iyi pişmişti, iki burger arasında tat olarak çok fark yoktu.





Öyle abartacağım bir tat bırakmadı hamburger bende, Num Num’ın hamburgerlerine bayılan biri olarak buradakiler beni çok etkilemedi. Ancak  patateslerine bayıldım şekilleri çok hoş ve patatesin tadı da güzel, çıtır çıtır ve taze.

 
Söylemeden geçemeyeceğim burada çaylar ikram, birçok işletmenin ibret alması gereken konu…




Menüde başlangıç olarak bir kaç çeşit atıştırmalık mevcut ve hamburger köftesini isteğinize göre tavuk ya da et tercih edebilirsiniz. Fiyatlar hamburgere göre biraz pahalı gelebilir, iki kola ve iki hamburger için 40 TL ödedik.


Burger Story
Kentpark AVM Eskişehir Yolu 7. Km
Zemin Kat - Ankara
Telefon: 312 219 93 33

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder